marți, 17 martie 2015

ma salvezi sau ma ucizi....fa-o repede...

Nu voi uita niciodata acele clipe cumplite in care frica de a pierde imi sugruma inima si nu ma lasa sa respir...ma simteam inutila si fara forta, ma temeam de ceea ce va urma si ca nu as mai fi putut niciodata sa il imbratisez, asa ca l-am strans puternic in brate in intunericul camerei iar spre surprinderea mea el mi-a raspuns la randul lui cu o imbratisare puternica, mai puternica ca oricand, si m-a sarutat pe frunte...uitandu-se in ochii mei, atunci in acea clipa m-am gandit ca de aceasta data ori ma salveaza ori ma ucide...
Am zis ca poate ar trebui sa ma salvez singura, sau sa ma ucid singura,am cautat gura lui pe care o mangaiam cu nasul, puteam simti respiratia care accelera...era placere si durere, era frica din partea amandurora,am inghitit in sec cand cu o brutalitate neobijnuita la el mi-a atrans parul tragandu-mi capul pe spate si a inceput sa imi sarute gatul coborand usor spre sani...acele sarutui ardeau pielea mea...si doar saliva lui putea sa imi calmeze arsura...realizam dependenta mea de el si nuputeam face nimic dar simteam ca inca ma doreste era momentul in care trebuia sa imi joc ultima carte ramasa. L-am izbit pe pat si cu o graba prosteasca m-am asezat pe el incepand sa il sarut nesatula...el ma saruta privinduma in ochi, ochii lui sclipeau erau scantei de nervi de dorinta sau poate altceva ce in acel moment nu reuseam sa inteleg, dar nici nu vroiam sa stiu, vroiam doar sa ma ierte si sa nu il pierd...era brutal ma mangaia incercand sa ma posedeze mainile erau peste tot si nicaieri in acelasi timp...dupa ce hainele aproape ca au fugit de pe noi m-a privit de jos in sus cu acea privire care eu o iubesc...ii placea ce vede si vroia sa fie doar a lui...deja dorinta crestea precum gradele in termometru si nu mai aveam rabdare eram peste el si eram pregatita sa ma unesc cu el intru totul darinaintes a realizez ca el ma impiedica am simtit o durere in jurul taliei, unghiile lui erau infipte in pielea mea inpiedicandu-ma sa ma las pe el...apoi cu o voce dura mi-a spus clar si ferm ca sunt a lui, doar a lui... lacrimile din ochii lui au facut ca nodul meu din gat sa explodeze si sa nu imi mai pot stapani lacrimile...realizam cat am gresit...formasem un triunghi amoros unde a treia persoana nu trebuia sa existe caci intre noi doi era deja totul nu lipsea nimic...
M-a patruns incet astfel incatsa simt fiecare milimetru din el si sa mi-l gust la maxim...simteam cum o caldura ma strapungea si am inchis ochii, dar el mi-a zis priveste-ma...il priveam printre lacrimile mele si el lui sarutarile erau iarba udata de ploaie...eram unul singur...el continua sa imi repete ca sunt al lui iar eu ii confirmam ca sunt doar a lui...mereu voi fi...cand am ajuns punctul maxim de placere uitand vinovatia si ura am explodat impreuna in placere minutul maxim de placere din viata mea, printre lacrimi si promisiuni am realizat ca el tocmai ma salvase ca mai tarziu sa ma ucida...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte