vineri, 27 ianuarie 2012

pentru o secunda sunt a ta...

Pentru o secunda te las sa intri zilnic in mintea mea...ceea ce tu nu stii si poate nu vrei sa stii...ceea ce conteaza e ca acea secunda imi tulbura ziua caci imi pun mereu aceleasi intrebari...
Tu chiar nu vezi?nu intelegi?de ce te prefaci ca nu stii?nu conteaza...am ajuns sa iti acord eu aceasta secunda...caci nu are rost sa ma chinui sa te uit...e doar o pierdere de timp...totusi tu nu vezi?sau ce incerci sa dovedesti sau sa faci?
Oricum intr'o alta viata sunt sigura ca am fost o pasare....si daca eu am fost pasare si tu ai fost :)) de fiecare daca cand inchid ochii prind aripi si zbor pana la tine...gandul reuseste sa rupa distanta dintre noi si sa iti fure acel zambet ce lovea mereu obrazul tau lasand acea gropita sa ma faca sa ma topesc...
Irosire de timp aceste vorbe...caci ceea ce imi doresc eu tu imi ceri mereu atunci cand ma suni...dar ce poate fi mai greu decat o iubire imposibila?sau o pasiune nestinsa?sau o dorinta neimplinita...sau pur si simplu un capriciu lasat sa tipe...ce este nu stim...dar timpul le rezolva pe toate!

Un comentariu:

soapte