marți, 20 decembrie 2011

La multi ani blogului meu!

Nici nu am avut timp sa realizez ca deja a trecut un an de cand am hotarat sa dau viata acestui glas interior al meu citit de atatea persoane...a fost una din ideile mele cele mai bune, caci aici creierul meu elibereaza informatii care sunt greu de rostit cu voce tare, aici mainile mele tasteaza cuvinte adresate unui prieten bun, chiar cel mai bun, iar eu ca o mica nesimtita am uitat de ziua sa...imi cer scuze pentru intarziere: LA MULTI ANI, scumpul meu blog...de un an de zile esti alaturi de mine si ma suporti cu bune si rele, nu ca ai avea alta alegere :)) stiu ca tu nu te vei supara pentru aceasta mica scapare, dar stii cum se zice...mai bine mai tarziu decat niciodata ;) poopici si la cat mai multe postari interesante sa speram :D

2 comentarii:

  1. LA MULTI ANI!:X:X:X La cat mai multi cititori!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc clm, mereu ai fost o dulce, imi cer scuze ca nu am mai intrat pe blogul tau, dar chiar am o problema, e prea incarcat si cand intru p pagina ta mi se blocheaza leptopu trebuie sa il inchid ca nu se incarca...oricum urmaresc ce postezi in tabloul de bord si vad ca ai mereu subiecte interesante, deci si tie la cat mai multe publicari poopiiceii

    RăspundețiȘtergere

soapte