luni, 7 noiembrie 2011

imi lipsesti...iar trecutul e trecut...

Trecutul e trecut, si oricat ai vrea sa il uiti nu vei putea, degeaba pui pe facebook citate de gen "mai bine te concentrezi asupra viitorului decat sa suferi dupa trecut", la fel de bine cum si mie imi este dor si tie iti este, ai spus'o chiar tu, doar ca uneori destinul, viata este atat de nedreapta cu noi, cu persoanele care se iubesc cu adevarat...poate nu e iubire, dar a fost ceva special...tu nu stii, desi crezi, cat imi lipsesc toate acele zambete, acele vorbe ce ma completau, glumele noastre, casa noastra, canapeaua noastra pe care ne dezbracam de secrete, de haine si inhibitii...mi'e dor de buzele alea ce reuseau sa ma faca sa cred ca sarutul perfect exista, de modul in care ma priveai, de modul in care ne copilaream si ...Doamne cat imi lipsesc pana si certurile noastre oribile, cu aruncat de haine pe geam si lucruri sparte prin casa...faceau parte din noi...de ce nu le mai putem avea...acum putem avea doar placerea unei nopti doua de sex impreuna, pe care cu siguranta nu o voi putea refuza desi stiu ca asa ar trebui sa fac...
S'au intamplat atat de multe...rele, bune...a trecut atata timp de cand nu ne'am vazut...simtit...atins...arde pielea p mine cand ma gandesc...si totusi e imposibil...greselile nu se pot sterge ca urma de saliva ce o lasai pe pelea mea...imi lipsesti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte