vineri, 28 octombrie 2011

pleaca mama...

Dupa 2 luni in care ma cam impiedicam prin casa de ea si ii aruncam vorbe rele, a venit si ziua in care mama trebuie sa se intoarca in Romania...
Pot zice ca lucrurile intre noi nu s'au imbunatatit considerabil, dar am reusit sa ma apropii putin de ea, cu bune si rele e totusi mama mea...
Niciodata nu am avut o relatie prea buna noi doua, desi aparent asta lasam sa se inteleaga ascundeam foarte multe una de alta, dar acum am reusit sa rad si sa vb cu ea deschis fara sa ma feresc sau sa ma ascund, am reusit sa fumez de fata cu ea, desi am o varsta la inceput mi'a venit greu, sexul nu mai e un subiect tabu, doar faptul ca ma plictisesc repede de baieti si cam ii iau la misto o cam face sa imi mai tina putina predica, dar ma intelege, mereu am fost mai ciudata si diferita...
Toate astea ma fac sa imi para rau, pleaca...maine pleaca din Italia si eu nu am reusit sa ii spun macar ca  o iubesc...nu stiu daca voi reusi sa ii spun in cele din urma...sper doar ca ea sa simta, o singura zi alaturi de ea, si habar nu am ce ar trebui sa fac...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte