marți, 5 aprilie 2011

joc copilaresc...

In cele din urma curiozitatea a fost mai puternica ca mine...am cedat si am acceptat sa ma intalnesc cu el...vroiam sa vad cat de tare se poate umili sau cat de dur poate fi...ei bine...pot zice ca m'a surprins...ca de obicei a venit cu un buchet de acadele la mine...facand o paranteza...e original baiatu...a stiut sa ma citeasca si sa realizeze ca florile pentru mine...simple flori...pe cand acadelele...de la a doua intalnire m'a intampinat cu acest binemeritat dar :)))...am urcat in masina...asculta melodia care credeam ca il face sa i se ridice parul in cap de cate ori am pus'o...is atenta la detalii...am avut un profesor bun...a vrut sa ma sarute...binenteles ca l'am luat repede...si firar sa fie...in loc sa se inerveze radea...vedeam ca se oftica dar imi radea in fata...
- Asta imi place la tine...
- Nu vreau sa iti placa de mine nu intelegi...
Dumnezeule...am ironizat putin situatia, incercand sa il iau peste picior usor...nu pot sa imi bat joc de el si asta m'a pus putin pe ganduri...ce am mai vorbit nu stiu...cert este ca ma sarutat brusc si la fel mi'a trecut si plictiseala fata de el :)) pare un joc copilaresc...dar in lumea mea roz am nevoie si de asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte