vineri, 18 februarie 2011

in camera mea roz virusii zboara tantosi...

Am cazut, sunt jos...de fapt sunt in pat...dar sanatatea mea e la pamant...ma uit in tavan si incerc sa adorm...sa aman durerea...dar se pare ca nici somnul nu ma mai ia...cate chestii roz...dragute....dar pline de virusi...doamne...imi vine sa arunc cu clor in aer...lucrurile mele roz...sunt bolnave...sunt calarite de virusii ce eu ii eman in aer cand tusesc sau stranut...
Cel mai urat lucru e sa te trezesti dimineata sa te duci la munca si sa constati ca ai o gripa atat de bine lipita de tine...partea cea mai nasoala e ca trebe' sa te ridici din pat desi esti sigur ca in halul in care arati nu vei putea lucra si vei fi trimis acasa...atunci de ce trebe' sa parcurg iar toate etapele de pregatire pentru munca?mi'am zis in dimineata asta...asa ca am aruncat pe mine niste haine, mi'am prins paru si gata, surprinzator de repede eram gata...Partea cea buna cand esti blonav...esti dadacit...ti se acorda atat de multa atentie ca deja nu o mai vrei...si uite asa dragul meu blog panterutza e acum o biata matza bolnava, gripata...mi'au obosit chii, taci ca e bun adorm...
roz...ca poop nu dau sa nu te contagiez....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte