miercuri, 9 februarie 2011

din ochii mei curg lacrimi...

Pacat ca nu sunt roz lacrimile mele...astfel a'ti fi toti inundati de un ocean roz...astfel ati sti ca ochii mei varsa ploi de lacrimi, ca in inima mea furtuna iar isi face aparitia cu fulgere si tunete oribile...ca mainile imi tremura inmarmurite pe langa corp, ca degetele imi sunt inclestate strans in pumn, pregatite parca sa lupte...dar acum in clipa de fata dragul meu blog...sunt foarte trista si simt ca puterea m'a parasit, optimistu e si el departe undeva, simt ca nu mai pot lupta...de acea degetele mele acum sunt larg deschise pe tastele ce le apas cu atata durere...Sunt in camera mea...roz...dar unde e rozul din inima mea?a disparut...totul e negru...sunt facuta ghem in pat cu leptopu langa mine....imi este frig...inima mi'e inghetata...de durere...atata furie, ciuda, durere si disperare adunata...oare pot incapea toate astea in inima mea mica?
Din ochii mei curg lacrimi...doua din ochiul drept, doua din ochiul stang...doua pe colturi ce se unesc pe barbie...pe barbia mea ce tremura...si doua pe langa nas...si se opresc pe buze...ar fi o minciuna sa zic ca plang cu lacrimi amare...plang...dar cu lacrimi sarate...asta este gustul...ma opresc o clipa si le sterg...
Asta e o cadere nervoasa sau una dureroasa?care e diferenta intre nervi si durere, care e diferenta?De ce simt durere dar de fapt nervii ma stapanesc, nervii ca nu am destul curaj sa inchei socotelile cu viata asta...care nu imi da decat palme?ce fac eu?eu o sarut si ea ma loveste...
 Asta e starea mea de dupa bucurie sau dinainte? Nu stiu...nici nu mai imi pasa...
Plangi ale!Plangi.....asta imi tot repet...Plangi si te descarca...bucura'te de momentul asta de intimitate in care nimeni nu iti poate vedea chipul invelit in boabe de apa...in picaturi de durere....Stiu ca voi inchide leptopul si voi plange in nestire....pana somnul imi va inchide ochii secati...dar stiu ca am incercat sa descriu starea in care ma aflu...

6 comentarii:

  1. mmmm...unde e zambetul soarelui, mangaierea vantului? pentru atat de scurt timp a avut efect evadarea ta ? unde e pantera ruoz ? unde e ruozul ?

    RăspundețiȘtergere
  2. toate trec sa stii, mai incet sau mai repede dar si durerea trece.
    si nu iti fac griji vei vedea ca o speranta roz va intra in curand in ininma ta>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. totu trece..dar lasa si ceva urme :Doricum mai e si maine o zii nu uita ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu trebuie sa plangi cu lacrimi roz ca sa te vada cineva:) ... si plansul are aspectele lui pozitive. lacrimile spala amareala din suflet si o duc undeva in nori (prin evaporare) ... nu te intrista prea tare, sigur au fost momente in viata ta in care pareai rafa iesire, iar apoi, peste un an poate, ti-ai adus aminte de acele momente si ai cugetat in sinea ta: ce m-am stresat atunci pentru nu mare lucru! ... nu dispera :) ... gandeste limpede, un cap limpede cugeta mai bine! ... fugi si pe la Dumnezeu :) si mai ales sa faci asta !

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.youtube.com/watch?v=3yqM--IMkX4

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc tuturor pentru incurajari...e bine sa stii ca in clipele grele e cineva care iti asculta, sau in cazul de fata il citeste, durerea si incearca sa te minta ca va fi bine...dar eu am incredere in voi...si sper ca va fi bine...
    poop roz

    RăspundețiȘtergere

soapte