sâmbătă, 5 februarie 2011

cel mai bun viciu cred ca e telefonul...

Cel mai bun prieten...telefonul...pacat ca nu ma inteleg bine cu tehnologia si mai mereu e descarcat sau am uitat pe unde l'am pus...dar in rest el imi da vesti...el ma face sa scot sunete de bucurie, de tristete sau de mirare...
Tot prin intermediul sau aflu ce mai e nou...si imi practic meseria de baza ;)) barfitul :D
O melodie si indata pe chipul meu apare un zambet strengaresc...mesaje, apeluri...toate ma bine dispun...cred ca e cel mai bun dintre toate viciile mele...petrec ore la telefon...
Cel mai mult il urasc cand suna dimineata si imi da trezirea...dar in rest e cel mai bun prieten...
Un licarit in ochii mei...la fel ca licuriciul roz ce imi anunta un viitor apel...el sau ea isi face auzita vocea in telefonul meu...niste voci care imi gadila urechea prin receptorul telefonului...
Acum am iesit...am promis unei prietene ca o sun ;))
poop roz ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte