sâmbătă, 8 ianuarie 2011

vad lumea asa cum vreau eu sa fie, nu asa cum este...

Sunt si eu ca toti ceilalti oameni: vad lumea asa cum vreau eu sa fie, nu asa cum este...
Stiu ca iubirea e periculoasa...poti suferi cumplit, deci ma feresc, stiu ca prietenii sunt ca momentele de glorie: doar cateva minute, sau in cel mai bun caz cateva ore, stiu ca familia incearca sa te ajute dar nu are cu ce, stiu ca perfectiune nu se atinge niciodata, stiu ca orice zambet va fi umbrit imediat de o lacrima, stiu ca viata e urmata de moarte...stiu cam totul...asa ca prefer sa ma retrag, sa stau deoparte si doar sa privesc, cum reusesc?e simplu...si e amuzant...
Stau pe tusa, ca la fotbal, is in concediu ca la munca, is in vacanta ca la scoala, is in carantina ca spitalele :))
Nu fac nimic, doar privesc in jur si vad lumea, asa cum vreau eu, nu asa cum este ea, caci asta m'ar deprima, ce vad?vad lume mult prea ocupata, vad lume mult prea nepreocupata...dar nu vad pe nimeni sa realizeze ce se petrece cu adevarat ;)) e comic...
Prin ochii mei totul se desfasoara in reluare, e mai nostim, si mai bine de observat, dar la fel se desfasoara cu inaintare caci nu vreau sa fiu martora unor greseli...
E colorat, fiecare are ceva roz...de fapt e o armata de oameni pe pamant in roz...rozul e culoare nationala, pamantul scoate doar roade roz...
Eu doar stau si privesc...e bine sa vezi doar ceea ce vrei, ceea ce iti place, ceea ce vrei tu sa fie, dar jocul asta ia sfarsit destul de repede, caci te izbeste cu cruzime realitatea...
Ma tem sa ma uit la stiri...crime, violuri, batai, betivi, curve, hoti...cam asta predomina in lumea pe care eu o vad roz....un criminal imbracat in roz, a savarsit o crima cu cutitul sau cu puf roz, iar victima a murit si a fost inmormantata intr'un sicriu roz...desi e roz e crud...degeaba vad ce vreau, pentru ca ceea ce imi dati sa vad e oribil, nu poate fi transformat...nici nu ma mai uit la stiri...de frica...
Oare chiar nu pot sa vad lumea asta precum o lume roz....plina de floricele roz, ingerasi, fluturi si animalute simpatice...lume care se intelege?e greu sa mai vad chestiile astea chiar daca vreau sa vad ceea ce vreau eu sa fie...

Un comentariu:

soapte