luni, 13 decembrie 2010

veselie in culori


Azi am avut o zi colorata...nu doar ca am alaturi persoanele dragi mie, dar azi am facut bradul, am simtit iar magia sarbatorilor de iarna, am reusit sa fac capu patrat celor din jur, nu stiu...e bine sa stii ca cineva e langa tine, e bine sa stii ca poate fi si bine...te uiti in jurul tau si vezi persoane care iti vor bine, persoane care te ajuta, te asculta si cel mai important tin la tine..
Ajung sa cred ca viata nu e numai roz, bine eram convinsa ca viata nu e numai roz, dar ajung sa cred ca exista si alte culori, in afara de roz, si sunt frumoase si alea, bine eu raman fidela culorii roz...dar e bine sa ai zile colorate....in sensul ca vezi ce e in jurul tau, ca nu esti daltonist si ignori toate semnele ca esti bine, ca esti fericit...
La urma urmei viata asa arata...e multicolora, e fascinanta...si tre sa stii sa te bucuri de orice...indiferent ca vrei mai mult...spera, dar nu cere...roaga'te si nu impune...poate vei primi mai mult sau poate nu, dar pana la mai mult uita'te in jur si multumeste'te cu ce ai, ca poate ceea ce ai e TOT, poate nu vrei mai mult, nu poti duce mai mult, nu te'ar face fericit mai mult...bucura'te de zambetul celor din jur, de prezenta lor, de ajutorul lor, de sprijinul lor, sau pur si simplu bucura'te ca existi, ca poti fi un visator, ca poti fi tu....fiecare chestie in viata are o culoare si face viata un curcubeu de care nu multi se bucura...
Fa din fiecare o culoare...la mine
zambitul e egal cu roz...zambesc zilnic, deci zilnic am roz in viata mea
enervarea este rosie
tristetea mov
curiozitatea verde
foamea galbena ca semnalizeaza :))
emotia portocalie
somnolenta e albastra
un adevarat curcubeu, care imi face viata plina de culoare;)
acum ma scuzati vad albastru in fata ochilor:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte