marți, 14 decembrie 2010

simple ganduri...

Probabil multi se intreaba si n'au raspuns, probabil multi se tem, probabil multi se gandesc ce se intampla cu adevarat...ei bine eu ma tem, ma tem de moarte, ca asta e subiectu ce imi vine in minte...dar daca pana acum ma temeam, acum nu ma voi opri sa ma tem ;)) , doar ca acum am o alta parere, alta viziune asupra mortii...
Cred ca o sa mor in cele din urma, caci asa e legea, asa se intampla, asa e firesc, dar de ce sa grabesc asta?
Ceea ce vreau sa spun este ca nu ma priveste cum e dat sa mor, sau cand, dar stiu ca o sa se intample si pana atunci am multe de facut, incerc sa fiu aventurista, dar nu nesocotita, incer sa ma bucur de ce am si cat am, incerc sa imi gasesc locul, sa imi gasesc perechea si de ce nu sa am o familie fericita, la care sa pot tipa sau sa turui pana o plictisesc...sa am o casa a mea de care sa zic mereu ca nu'mi place,desi e caminu perfect...sa imi pot urma visele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte